GreenBooks

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie



PDF, ebook, epub (ePub, fb2, mobi)
Jones Phil

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj,jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy, wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę, unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych, budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań, umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.   Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie."Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym." Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition "Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magiczny chsłowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania." Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego "Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia." Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com "Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna." John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing Powyższy opis pochodzi od wydawcy.






Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj,jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy, wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę, unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych, budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań, umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.   Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie."Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym." Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition "Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magiczny chsłowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania." Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego "Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia." Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com "Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna." John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing Powyższy opis pochodzi od wydawcy.


Jones kup w CzaryMary.pl Przeczytaj opis . zaraz za chwil okrelao konkretnie kiedy podobnie jak robicie to wy w wyej opisanej wskazówce. Dodaj do koszyka. Dziki jego ksice pt.


Słowa

Powiedz TO Poznaj kluczowe zwroty które pomog ci w uzyskaniu rezultatów jakich potrzebujesz od rozmów w których uczestniczysz. Znajd zarezerwuj i wypoycz ksik w bibliotece. DODAJ RECENZJ. Polecamy Efektywno osobista i biznesowa MP3 Sztuka afirmacji. Co jak i kiedy powiedzie czyli sia komunikacji w biznesie RECENZJE Ta pozycja nie ma jeszcze recenzji. Zwiza motywujca i co najwaniejsze skuteczna ksika Waciwe sowa pozwoli ci nie tylko . Co jak i kiedy powiedzie czyli sia komunikacji w biznesie Phila M. Waciwe sowa. naucz si zadawa waciwe pytania we waciwym momencie i odkryj jakie sowa naley . Waciwe sowa Co jak i kiedy powiedzie czyli sia komunikacji w biznesie bezpatny odbiór zamówie w Krakowie patno gotówk lub kart. ISBN 9788380879287 format plik MP3 . co jak i kiedy powiedzie czyli sia komunikacji w biznesie Phil Jones Mt Biznes 3583 z okadka Sto tysicy przecenionych ksiek sprawd teraz lecz odwracaj si gdy si w potrzebie znajdziesz.


Bazar książek PDF Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie PDF. E-booki do pobrania Jones Phil.



GreenBooks Links


Contact Email