GreenBooks

Biblia copywritingu



PDF, ebook, epub (ePub, fb2, mobi)
Puzyrkiewicz Dariusz

Na początku było słowo "Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. "Biblia copywritingu" - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu." Ze wstępu Pawła Tkaczyka Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować kuszący nagłówek napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę wyróżnić się na tle konkurencji żonglować słowami w mediach społecznościowych   Powyższy opis pochodzi od wydawcy.






Na początku było słowo "Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. "Biblia copywritingu" - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu." Ze wstępu Pawła Tkaczyka Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee. Dowiedz się, jak: korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać skonstruować kuszący nagłówek napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę wyróżnić się na tle konkurencji żonglować słowami w mediach społecznościowych   Powyższy opis pochodzi od wydawcy.


Zobaczysz co wywouje konkretne emocje i zdecydowane reakcje. Tekst kadego z nich ma inn rol do spenienia pisarz przekazuje emocje dziennikarz fakty a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skoni nas do akcji. Biblia copywritingu. Biblia Tysiclecia L R 7 Rozdzia 7 L R Ksiga Rodzaju 31.


Biblia Copywritingu

Gdy zachwycali si doskonale napisanym tekstem zgrabnie uoonymi zdaniami i kunsztem pisarskim jakby ulatywaa z niego para. Na sam myl o kolejnym wypracowaniu zadanym do napisania w domu pogarsza si mój humor. Masz tylko kilka sekund aby zachci uytkownika do przeczytania tekstu. Biblia copywritingu w mojej opinii posiada kilka mankamentów Po pierwsze za duo w niej dygresji i czego w stylu storytellingu. Biblia copywritingu pokazuje jak skoni konsumenta do akcji kupna usugi towaru czasu poprzez sowa doczone do kampanii reklamowej. kindle pocketbook onyx kobo inkbook lub sucha w formie audiobooka mp3. Na pocztku byo sowo. dostawa we wtorek. Opis Biblia copywritingu Puzyrkiewicz Dariusz. Kup teraz na Allegro.pl za 2567 z Biblia copywritingu. Kady z trybów posuguje si innym zestawem narzdzi. Promocje nawet do 35. Biblia copywritingu cena 25.94 Biblia copywritingu ISBN 27009 Dariusz Puzyrkiewicz Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym jak pisa teksty perswazyjne i nie zgubi ich sensu po drodze.


Książki elektroniczne po czesku Biblia copywritingu PDF. Jak pobierać e-booki Puzyrkiewicz Dariusz.



GreenBooks Links


Contact Email